Coldplay

Läste nyss att Colplay kommer till Sverige igen, den här gången ska jag INTE missa det!! Har pratat med Carro å hon är oxå på, ska försöka boka biljetter imorn! :D Fan så underbart!

Lite ändrade planer för dagen oxå, lr tillagda planer kanske:P Carro å jag ska hitta på ngt snart, hon hade 3 förslag, men blir nog att åka ut till badhuset i Sätra Brunn å simma å kanske träna på gymmet=) så nu ska jag ringa mormor å höra om dem är hemma så jag kan åka dit å äta innan vi åker.


Was a long and dark December
From the rooftops I remember
There was snow
White snow

Clearly I remember
From the windows they were watching
While we froze down below

When the future's architectured
By a carnival of idiots on show
You'd better lie low

If you love me
Won't you let me know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0