ensam

är trött men orkar inte gå till sängen, vet bara hur det blir när jag lägger mig, blir pigg å kan inte sova på flera timmar så kan väl likabra sitta kvar här. var inte alls sånt här jag hade tänkt skriva om när jag skaffade blogg, ville skriva på riktigt, som jag gör i min "dagbok" om nätterna när sömnen inte vill komma, men samtidigt vet jag inte om jag vill dela med mig av det. finns så mkt tankar å känslor om livet, allt. man kan ju grubbla sig galen. fast börjar inse att det inte är nån idé att bara sitta å tänka, bättre att se till att det händer saker, prova sig fram så kanske man hittar ngt man vill. hade bestämt mig för att jag ville börja plugga i vår men nu får vi väl se hur det blir. har mått så dåligt i höst, vet egentligen inte varför men senaste tiden har det känts mycket bättre, som att allt kommer lösa sig, men nu är det på väg tillbaka igen, måste verkligen göra ngt åt det, orkar inte igen! har levt på alla små resor å äventyr hela hösten å ser sååå fram emot usa, när jag tänker på det blir allt bra för en stund. blir en till resa nu tíll helgen antagligen, vart är dock inte bestämt än men ska bli skönt så spelar inte så stor roll vart det blir, allt är bättre än här.



Tänker att jag bara måste se mig om och leva lite mer, ja du vet hur jag är. - Lars W.  Fan så bra han är, speciellt när man ska sova, somnar jämt med han i öronen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0