Grattis

Först av allt, världens bästa Emelie fyller 20 år idag, så GRATTIS:D ska hem till henne om en stund å fira henne lite, blir en myskväll med bakning å lite så bara=)

Kom hem för inte så länge sen, har bara duschat å lite så.
Var å simmade å solade med Jenny igår sen gick vi ner på stan å käka på Cornetto bar, dagens pasta:Carbonara, mums tänkte vi men blev snart besvikna när maten kom, inte alls speciellt gott. Gick sen runt på stan en stund, bla in på banken å fixa nytt kort till mig å en internetdosa, lite efter jaa! Sen åkte vi till hennes mormor å morfar för att hämta en bil (med dåliga vinterdäck så jag var lite rädd när vi åkte för det var lite halt) sen förbi både Jenny å mig å hämta mat å annat sen förbi affärn å köpte chips å dipp^^ åkte sen till Johans lägenhet å börja laga mat, vilket var lite svårt för det fanns inte så mkt grejer där:P men vi är ju mästerkockarna så vi klarade det ändå, hade tagit med en egen kryddblandning som var riktigt god, blev klyftpotatis, kyckling å hot beasås, MUMS sa vi å AJ sa våra magar:P sen hade vi mys å filmkväll=)

Imorse fortsatte det med lite film, sen kom pappa å hämta mig å vi åkte ut till Hälla en snabbis, galet mkt folk där!!

Måste skynda mig å fixa nu, lovade Kajsa att hämta henne innan vi drar till Emelie=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0