helgen

Tänkte på en sak igår på jobbet, att första intrycket man får av en person inte alltid stämmer. Har börjat jobba en ny kille på jobbet å första gången jag träffade han tyckte jag inte alls om han, fick bara det intrycket av han, för det första hälsa han knappt på mig + lite andra grejer som jag inte vill skriva här, men nu i helgen när jag jobbat med han ändra jag uppfattning totalt om han, även fast vi inte prata så mkt så verkar han vara ..., vet inte riktigt hur man ska förklara, men han gjorde massa småsaker som gjorde att jag totalt ändra uppfattning. Ska inte döma folk efter första intrycket nästa gång;P Var lite skönt att jobba faktiskt, fast hade världens ångest innan jag åkte dit, både igår å idag. Men det känns skönt att göra ngt vettigt + att man får pengar. Sen har man ngt att längta till när man jobbar oxå - att få sluta;)

Igår kom Jenny hit när jag slutat, vi hade en riktig slappkväll bara, prata, spela massa spel (barnspel - barnmonopol, labyrinten å Sverigespelet, haha riktigt kul:P), gjorde pizza, sjöng singstar å kolla på film=) Sen var jag trött å somna på en gång när hon åkt, skönt!

Idag efter jobbet åkte jag ut till stallet, Sofie var sjuk så jag red båda hästarna, men allt var fixat så det var skönt behövde bara rida. Skritta ut Picasso med Isabelle å Rain sen i ridhuset en sväng, är så kul att rida han nu, han har vart så mjuk å fin i flera veckor. Red sen Dandy i ridhuset oxå, skritt å trav på långa tyglar, han skulle bestämma farten å han ville springa fort:P Dem är så söta, har jag sagt att jag är glad att få rida dem?! =)

Är sååå irriterad på mina föräldrar för tillfället!!! Orkar inte prata med dem alls, inte ens för att skrika på dem så nu kör jag på ignorera å va tyst-metoden. Den funkar för då börjar dem skrika ist. Vill bara bort härifrån!!

Förlåt?

Håkan Hellström - Tro och tvivel ~ Make me feel good. <3 Gåshud varje gång jag hör den. Älskar hans texter, dem känns ända in i hjärtat.


Ska gå å kolla på GG innan jag somnar, missade det så pappa spelade in.

Prata precis med Hanna hon är hemma nu, ska träffa henne imorn, jag är lycklig!! Blir alltid på så bra å spralligt humör när jag är med henne=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0