Lars W

Orkade inte skriva igår, det hände inte ett skit:P Kände mig lite småsjuk så blev en tv-dag, var The Hills-maraton i typ 5 timmar som jag kollade på, när det var slut såg jag lite på Bonde-repriserna, sen kände jag mig för lat å dålig så var tvungen att gå ut å gå 1 timme sen kände jag mig duktig å kunde fortsätta glo på tv. Sen eftersom jag inte gjort ngt på hela dan så kunde jag såklart inte sova, men var bara att pallra sig upp vid 9 imorse, Kickiträning stog på schemat=) Var riktigt kul å efterlängtat, Picasso var superfin, underbara häst, är så tacksam att jag får rida han, han kan lära mig mkt! Sen blev det en lyxlunch med Pernilla - nudlar å så nåra chokladbitar till efterrätt;P Fick lite grejer putsade idag oxå, ska hinna putsa allt innan det ska hem.
När jag kom hem från stallet blev det dusch å mat, pappa hade grillat, UTE - normalt i december.  Var väldigt gott iaf så jag klagar inte, sen skulle hela familjen julpynta tillsammans, nån ny tradition som mamma tyckte vi skulle införa:P Vet inte hur mkt jag hjälpte till men nu är det massa tomtar å grejer överallt så nu kanske man kan få lite julstämmning=)

Har precis kollat på Solen i ögonen en film om Lars Winnerbäck, superbra! Minnena från sommaren kom tillbaka<3 Såå grym live, såå grymma texter, hela han är bara cool!!

Dax att sova, ska tydligen med mamma å träna vid 10 imorn.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

kul med blogg!:D<3

2008-12-15 @ 22:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0