Måndag

Dagen började med lite julstädning, men hann inte riktigt klart. Åkte ner på stan å träffa Isabelle, sen joina Hanna oss oxå=) Gick runt å kolla å shoppa, köpte sista julklapparna å en tröja till mig själv=) Sen följde Hanna med mig hem, vi laga mat, Laxpasta, supergott, extra gott för att vi var jättehungriga:P Satt å prata ett tag sen skulle hon bort, å då tvinga jag med mig Jonas till gymmet:P Kom väl hem för 1 timme sen, tänkte försöka sova tidigt idag. Imorn ska vi iväg å köpa gran, pappa tyckte att Jonas å jag skulle fixa det men vi får se. Dem ringde från jobbet imorse, fick några jobbdagar i januari, känns väl både bra å dåligt.
Ska kolla ett avsnitt PB nu, tror jag ligger efter nu lr så är jag på samma som är på tv idag å det går ju inte:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0