måndag

Blev träning på fm, men mamma svek mig å gick på yoga så jag fick träna själv. Orka att det är massa folk fast det är så tidigt, är alla lediga lr?? Sen var ena löpbandet trasigt så springa gick inte att göra, folk på det andra hela tiden, förutom en gång så jag gick dit å börja springa, men då börjar min häl göra asont så stannar å kollar å då blöder det massa, kände i fredags att jag började få skavsår av skorna å nu var det ännu värre, så var bara att gå å plåstra om å ingen springning för mig. När vi var klara åkte vi å handlade sen hem å jag lagade mat, när jag skulle öppna couscouspåsen råka jag ta i för mkt så hela påsen gick sönder å all couscous ramla ut på bänken å golvet, mamma hörde detta å börjar skälla på mig sen kommer hon å kollar å ser röran å vi börjar asgarva, klant jag är:P kollade ett avsnitt PB å pratade med Carro innan jag åkte till stallet, red Picasso å han var superfin å mjuk efter igår, behövde knappt värma upp innan han var mjuk=) när jag kom hem blev det våfflor, mums, var jättelänge sen jag åt det. Lyssnade på rix fm på vägen hem å så ba: Ny musik, så kommer Linkin Park - Leave out all the rest. Den är ju verkligen jätteny, hörde den första gången för minst 1 år sen:P men rix är ju rix:S

Sängen väntar nu, natti!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

haha rix slår alla rekord xD

2008-12-16 @ 23:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0