plugga

Nu är det bestämt, jag har kommit in på folkhögskolan, ringde nån därifrån idag å fråga å berätta massa, sen blev jag antagen, känns så jävla skönt! så börjar den 12 januari. känns dock lite jobbigt, man måste tydligen läsa på heltid så kommer väl bli ganska mkt ändå, fast ska läsa på distans. hoppas man hinner med att jobba oxå, vill inte bli en fattig student;P

Var hos tandläkaren idag, helt värdelöst han gjorde ingenting! Skulle ta bort å göra om en lagning för den har ilat å gjort ont, men har blivit bättre senaste veckan så han tyckte vi skulle vänta å se om det slutade helt. så var bara att åka hem, laga lite mat sen skynda vidare till jobbet, skönt att få jobba lite men insåg oxå att det där verkligen inte är vad jag vill göra. fast fick choklad av T, som vanligt, så söt, har inte vart där på ganska länge nu å så får man choklad på en gång, det gjorde min dag=)
ska väl söka ngt nytt, men vill inte göra det innan jag börjat plugga så jag vet hur mkt tid jag har för jobb.



Saknar oss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0