seg onsdag

Känner mig riktigt duktig å aktiv med bloggen! Ska försöka fortsätta med det oxå. Igår var jag duktig å gick å la mig i tid, har börjat läsa en bok nu, har nog inte läst på ett halvår, så fastna i boken nån timme innan jag somna, vakna vid 9 imorse å läste 1 timme till så nu är den snart slut. Gick upp å käka frukost sen på med musiken å börja städa, när man är arbetslös har man verkligen tid att städa det hann man ju aldrig när man jobbade så nu städas det hela tiden:P fast ändå ser det ut som helvete! Ska fortsätta städa sen ta en promenad, kanske åker hem till mormor å morfar sen å äter lunch, å så måste jag fixa med mina byxor, mormor ska sy om dem lite, hon har redan gjort det med 2 par, har 3 par till som hon ska fixa=) så slipper jag köpa nya;P 

Dem ringde nyss från jobbet å fråga om jag kunde jobba i helgen, men det går ju inte, på lördag är det kalas å på söndag Kickiträning=)


Måste våga!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0