Simma, sola

Är galet trött, har haft sömnproblem hela veckan, kan aldrig somna före 3, ligger å vrider å vänder mig i sängen flera timmar.

Nu ska jag snart in till Kristiansborg å träffa Jenny, hon ska träna å jag ska simma lite, sen ska vi sola=) Välbehövligt!

Ska bli skönt att simma lite, har ont i hela kroppen (+ ett stort blåmärke på benet från min lilla avramling igår) är jobbigt att ta hand om å rida 2 hästar:P Speciellt när man inte är helt van, ridkondisen försvann fort fast den är på väg tillbaka nu. Å så har jag ju vart ute å sprungit lite senaste dagarna.

Igår var en sån där riktigt bra, lycklig dag i stallet å jag börja fundera på om jag kanske ska ha häst iaf, men jag kan ju inte ha häst bara för att få vara där å umgås med alla. Får hoppas jag får fortsätta hjälpa Sofie så jag får vara kvar där=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0