släkt

råka sova för länge imorse, hade satt kl på typ halv 10 å när jag vaknar är den nästan 12, får alltid lite smått panik när jag vaknar så sent. blev en segisdag framför tv:n till att börja med, sen fick jag veta att vi skulle iväg å fira en släkting lite senare så då var det bara att hoppa in i duschen å fixa, hann även ta ett snack med Carro å det visa sig att det inte blir nån resa nu. var synd, men ändå bra för jag behöver spara pengar. mycket som ska köpas nu innan jul.
nu har vi nyss kommit hem från släkten, var väl trevligt blev fika å massa prat som alltid. ikväll blir det nog att krypa ner framför tv:n med en mugg te å en apelsin å försöka få bort mitt halsont. sen imorn är det tandläkaren som gäller (igen, har väl vart där 3 lr 4 ggr redan i höst) sen jobba nåra timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0