träning

Idag tog jag tag i min träning å köpte gymkort, kände efter igår att det var dax:P följde med mamma å gymmade på fm, körde kanske lite för hårt med tanke på att jag inte tränat ordentligt sen i våras men när man väl tagit sig dit så vill man ju köra ordentligt, kommer antagligen ha världens träningsvärk i hela kroppen imorn. sen va vi in på sportköket å käka lunch, riktigt gott, hade aldrig vart där men kommer bli oftare nu. åkte å handlade sen hem, å då vare bara att packa å byta om å åka till stallet. red ut Picasso med Isabelle å Ninja, var ute å busa i snön, mysigt å härligt! Sen red jag Dandy en sväng i ridhuset = ännu mer träning = ännu mer träningsvärk:P sen åkte jag å Carro hem till henne å böt om å så sen vidare till hennes pappa, där blev det först pingisturnering med Jesper, lite utklassning av Jesper kanske:P spec när han körde mot mig. sen satte vi på oss bikini å gick ut i kylan, utan skor gick vi i snön till deras nya utomhuspool, hann nästan frysa ihjäl innan vi hoppa ner i poolen som var supervarm^^ låg där å mös läääänge, först med Jesper å Jessica sen skulle dem in å sova å Carro å jag blev kvarglömda, våra handdukar å allt var inne å vi ville inte gå upp ur poolen utan dem så vi satt å vänta å hoppades nån skulle komma, vilket ingen gjorde.. sen provade vi med lite tankeöverföring *kom å öppna dörren* sen ba: tänk om nån skulle komma å öppna dörren nu, värsta coolt! 2 sekunder senare ser vi nån komma ner för trappan å sen öppnas dörren å där står Carros pappa:O haha. fick handdukarna å skynda oss in i duschen, kollade lite på tv sen var vi hungriga så åkte till donken å käkade innan vi åkte hem.

Är supertrött nu så ska bli riktigt skönt att krypa ner i sängen, kommer somna gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0