...

Fuck min dator, hade skrivit värsta långa inlägget men det försvann. Ska försöka komma ihåg å skriva om det., får bli en förkortad version.


Tisdag: Jonas å jag städade klädkammaren på fm, snart klart där, lite rensning kvar. Skjutsa honom till mormor å morfar så stanna där en stund innan jag åkte vidare till stallet, red ut med Isabelle å Ninja sen i ridhuset en kortis, Picasso var fortfarande mjuk å fin sen Kickiträningen=) Filmade Isabelle när hon hoppade lite, sen satt vi+Pernilla å prata å fika (stark, kallt kaffe=BLÄ) i fikarummet en lång stund=) Kröp ner i soffan med många muggar te å kollade på Titanic sen^^


Onsdag: Var hos Malin hela dan, åkte vid halv 9, skulle följa med å vacc valpen, åkte förbi där dem spelar in dansbandskampen oxå, sen gick vi på stan å skulle shoppa julklappar men hitta inte en enda. Dåligt utbud av affärer i Strängnäs, åt iaf Kinabuffé innan vi åkte tillbaka till Malin. Väl där typ somna vi i soffan en stund, men hundarna å Theodor ville annat så gick ut på promenad, då somna Theo på en gång å sov ca 2 timmar till när vi kom tillbaka, å hundarna vart oxå trötta å somna så det blev lugnt å skönt=) Gjorde te å satt å prata å kolla på tv, när Jonas kom hem blev det matlagning, lax, kroketter å sås - väldigt gott! Åkte hem vid halv 8.

Torsdag: Var lite lat idag, hade planerat att träna på morgonen men skulle hoppa Fadde senare å det är som ett träningspass så skippade träningen så jag skulle orka med honom:P Så fick toan städad på fm, fast hann inte klart för helt plötsligt var klockan mkt å jag var tvungen att åka. Gick bra att hoppa, han var väldigt stark i början men lyssna bättre i slutet, riktigt duktig, kul=) När jag kom hem sen funderade jag på å åka å träna då ist, men då var mamma där å sa att det var mkt folk så orkade inte åka, drog med pappa till Erikslund å shoppade lite ist:P Hans favoritställe, förutom Hälla. NOT!!:P Han tycker inte om när jag drar med han dit, alldeles för mkt folk för han, men han får ju umgås med mig;)
Sitter å väntar på att Jonas ska ringa å vilja bli hämtad snart så jag får gå å sova!!

Har upptäckt massa ny musik senaste veckorna, One tree hill-musik=) Gavin Degraw, The Script, Jacks Mannequin, The Fray, Travis, Fall out boy, alltid så bra musik i den serien! Lite kul med omväxling, har blivit mkt Coldplay, Lasse, Håkan å Makus på sista tiden. Det går verkligen i perioder vad jag vill lyssna på, har helt blandad musiksmak, gillar det mesta! Hur skulle man klara sig utan musik?! Det gör dagarna lite bättre att få lyssna på bra musik!


Vad vill jag? Vem vill jag vara? Jag vill vara jag, men det är inte alltid så lätt. Känner verkligen hur jag ändras beroende på vem jag umgås med, vet inte riktigt vilken som är mitt rätta jag och inte heller vilken jag vill vara. Vet bara att när jag är med DIG kan jag verkligen vara mig själv, fast det är inte alltid jag är det ändå.. Varför?! För att jag inte vågar, för att det är svårt. Vill våga visa precis vad jag känner, men det går bara inte.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Det där sista du skrev om vem man ska vara.. jag känner precis samma!!<33

2008-12-21 @ 01:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0