22

Hopptränade ikväll, hur kuuul som helst!!!! Har saknat massor. Är i värsta lyckoruset nu:D Jätteduktig häst, mindre duktig ryttare men det gick bra ändå;) Är superladdad nu:D

Förövrigt så träffade jag Jenny idag å vi träffa på Angelica som skulle träffa Pernilla;) Trevligt att träffa dem, var ett tag sen nu. Gick runt på stan å kollade, jag vill ha massor av kläder, skor å annat kul men är lite för fattig så blev ingenting, bara mat å glass på donken.

Jobbet känns bara bättre å bättre, får mer å mer ansvar lr jag tar för mig mer ansvar;) Sjukaste människorna man jobbar med men dem är roliga:D


RIP Dizel<3 Han bröt benet i hagen igår, efter mkt onödigt krångel å lidande för han åkte han till Strömsholm där dem sen fick ta bort han:(



Jag blir så jävla ledsen, jag försöker å försöker men du bryr dig inte ett skit. För dig skulle jag lika gärna inte kunna finnas. Det enda jag vill är att du ska prata med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0