28

Äntligen lite ledig tid, känns som jag aldrig kan va hemma å bara vara. Fast ändå vet jag inte vad jag gör hela dagarna heller. Kände mig inte helt pigg i helgen så blev bara lugnt, var med Kajsa till Hamre å kolla på tävlingar på lördan å på kvällen blev det nuggets, pommes, robinson, glass å jan brink hos henne;)


Igår åkte jag till spiltan efter jobbet dit även kajsa å emelie kom, jag köpte världens skönaste kavaj å sen en ny väst. Sen åkte kajsa å ja till hälla å kolla lite, donken på vägen hem å sen stallet:P När jag kom hem å skulle prova sakerna igen så såg jag att larmet satt kvar i skjortan jag köpt, vi gick ut fel väg så det pep inte heller så var bara att åka dit igen idag efter jobbet så dem fick ta bort det.


Jobbet idag har bara vart helflum, alla var sega å trötta. Bra att man har kul iaf;) Tillslut orkar man inte skratta mer.. Killarna har även gjort ett litet bus med agneta nu när hon är borta, hällt ca 20 kg nachochips i hennes skåp, synd att ingen vet när hon kommer tillbaka, vill se hennes min när hon öppnar;D hahaha kan tänka mig hur hon kommer låta!!

Fick veta i helgen av min faster att hon inte tror farmor har så långt kvar nu, hon har väl inte vart speciellt pigg alls så länge som jag kommer ihåg men nu hade det tydligen blivit mkt värre, var som att hon börja ge upp. Fast hon har ju överlevt bra mkt längre än vad vi trodde så vem vet. Har så dåligt samvete att jag inte är å hälsar på henne oftare, har inte ens vart å firat henne sen hon fyllde år i januari, hon var sjuk då så vi skulle komma senare men har inte blivit. Alla andra har vart å hälsat på henne men inte jag, tycker det är så jobbigt å se henne så dålig men vet hur glad hon blir.


Vem kan man lita på? Vem kan man prata med? Jag blir galen!!! Ibland tror man allt kan bli bra men i nästa sekund förstörs det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0