5

Nu var det ett tag sen det kom ngt nytt inlägg här, har haft fullt upp hela veckan, jobb, häst å försöka hinna träffa kompisar. Jobbet i skultuna är avklarat iaf, var mkt bättre än jag förväntat mig. I fredags firade vi våran löneökning med glass å sluta tidigare, fast jag vet inte än hur mkt mer jag får men dem andra var nöjda iaf.

Är härligt att vara tillbaka i stallet igen, allt är som vanligt Amor har redan hunnit ha av mig. 4 ridturer tog det, nytt rekord tror jag. Han har även hunnit med att ha omkull mig i leran, dra mig efter sig å trampa på mig. Gårdagen ägnades i stallet, hela dan. Först släppa ihop hästar, det var en trött, glad å lerig häst jag fick in på kvällen. Mockade ut allt gammalt hösilage tog säkert 3 timmar, väldigt jobbigt men även lite kul, synd att ingen ramla ner i leran. Sen åkte Pernilla å jag en rundtur i västerås, granngården (som stängde precis när vi kom, surt!), spiltan, hööks å biltema. Ut på en liten barbackatur sen.

Nu håller jag på å bakar, blev en ny tårtgrupp nu när jag kom tillbaka så idag ska det bjudas på fika.

Kommentarer
Postat av: linnea

snygg blogg men kan du testa en annan bakrund tack

2009-04-07 @ 20:38:18
URL: http://kulnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0