12

Dålig uppdatering igen men har väl inte hänt så mkt, tränat, jobbat, stallet å lite annat. Idag träffade jag Jenny efter jobbet, först fika på stan sen åka å låsa upp på Wenströmska där det var golfträning som Jenny skolkade från:P Åkte hem till mig sen å senare tog vi med oss Jonas till Nackby å åkte skoter, fyfan vad kul:D Körde runt lite själva först sen körde Jonas å vi satt i en pulka bakom, klara oss riktigt länge utan att ramla men tillslut flög vi av med en väldig fart. Blött å kallt blev det så vi gav upp å åkte hem igen.

Ska väl stänga av å sova snart, måste upp i tid imorn å hinna packa å träna innan jag åker. Helgen kommer bli kul å säkert gå fort, nästa vecka blir fullt upp å vips så är det torsdag å vi åker:D Det enda som känns (riktigt) jobbigt är flygresan, får panik bara jag tänker på det. Har aldrig vart flygrädd förut men efter i höstas när jag flög med Carro har jag blivit rädd. Det var riktigt obehagligt, vi satt där å grina å prata med varandra som om det var det sista vi gjorde (då var det ändå bara "små" luftgropar, tänk om det blir riktigt stora:O). Å nu ska jag sitta i ett plan ca 8-9 timmar, usch!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin blogg:)

2009-02-15 @ 18:31:31
URL: http://carambole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0