17

Helgen har vart riktigt bra! Var så härligt när man satt sig på tåget i fredags å hörde all dalmål omringa en, även fast många klev av i hallsta, sura, ramnäs å senare fagersta. Väl framme i Ludvika kom Angelica å mötte mig å vi tog bussen hem. Fredagen ägnades mest till att umgås, prata äta å så kollade vi lite tv. S å C är beroende av facebook, satt typ hela kvällen å diskuterade vem som hade flest vänner å så:P A å jag låg å snacka länge innan vi somna, mys! Lördagen började med långfrukost sen åkte vi in till Ludvika å handlade å kolla runt lite, S visa bla sitt jobb å vart dem tror den försvunna Jimmy är, under isen:S När vi kom hem gjorde A å jag en typisk dalarna-grej, åkte spark. Tog en varsin spark å tog med oss kamerorna å sparkade iväg till Pärlby, intressant ställe. Där låg en ridskola, ett gammalt psykhus å där bor musikern Pain/Peter Tägtgren. http://www.youtube.com/watch?v=x2gXMRoPv_M Den enda låt jag vet med han. Märktes att spark var populärt där, mötte säkert 8-10 st som åkte spark. På em kom danskarna över, trevligt att det passade så bra att dem var där när jag var upp så jag fick träffa dem=) Det blev fika, mat å massa prat. Å jag skämde inte ut mig en enda gång genom att svara fel lr inte förstå vad dem sa. A å jag fick åka å handla sallad som vi glömt köpa innan å när vi kom ut från affären kom det ett par som gift sig åkande i häst å vagn, mkt fint men kallt. Senare på kvällen tänkte A å jag gå på bio men fanns ingen bra film alls varken i Luvika lr Borlänge så vi tog en biltur (med deras nästan nya Volvo XC70, som jag fick provköra i höstas när den var ny. Dem måste lita på mig:P) till Ludvika å kolla läget, var väldigt dött så blev bara en kaffe å glass på donken å ett varv genom stan innan vi åkte hem. Danskarna var kvar när vi kom tillbaka så satt å prata (lr mer lyssna) en stund, dem skulle hem tidigt sa dem för dem skulle åka hem imorn men kl var väl över 1 innan dem åkte, som vanligt:P A å jag kollade lite oth å pratade innan vi somna. Söndagen blev det lite sovmorgon, sen lååånfrukost igen till typ 12. Söndagsnöjet var att köra ved;) Jag fick köra fyrhjuling, mkt kul:D Mer oth å mat innan dem skjutsa in mig till tåget. Tågresan ägnades åt msn på mobilen som jag tillslut har fått att funka å vips så var jag framme i V-ås, lite besviken på Pernilla som inte stog å vinkade åt mig när jag vi var i Ramnäs.
Tack för helgen!!!
 

Igår var det jobb som gällde, måste vart den skönaste jobbdagen någonsin, var hur lugnt som helst. Vi trodde det var för bra för att vara sant å att det när som helst skulle hända ngt. Åkte ut till stallet sen å red ut en långsväng med Emelie, riktigt myys=) Sen blev det en riktig hejdå-kram, alla kolla å ba vad håller ni på med, Emelie: Hon ska till Usa, dem: okej då förstår vi. Haha.

Idag har jag vart på möte om jobb å troligtvis har jag jobb nu, ska ringa imorn å säga hur jag vill göra men kan ju inte tacka nej. Nu ska det tvättas å packas å senare kommer Jenny, ikväll blir det kickboxning.


Kommentarer
Postat av: Isabelle

ha det bra i USA! :D<33

2009-02-18 @ 00:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0