18

Börjar bli rätt nervös nu, fast ändå känns det bättre med flygningen. Det kommer gå bra!! Tack E<3
Är svårt att förstå att om 24 timmar är jag i NY, förhoppningsvis. Kommer fram kl 13, deras tid.

Var ju å boxades med Jenny igår, nytt pass var det oxå, det förra var bättre. Men fortfarande lika jobbigt:P Efter blev det kebabtallrik, dumt för den var inte god.

Idag väcktes jag vid halv 8 av att dem höll på nere i hallen, tydligen har vi en ny vattenläcka. Trodde det skulle vara nästan klart när vi kom hem men nu kommer dem inte ens kunna börja när vi är borta. Så jävla drygt med folk här, stängde in mig på rummet hela fm idag, som tur var så var han klar vid 12. Har hunnit med en långpromenad, kollat på Patrik 1,5 å sen packat, mormor å morfar kom med mat å fika vid 5. Morfar lagade min väska;D haha, sydde så bra, inte fint men hållbart:P Lär sova snart, måste upp vid halv 6. Är nojig som alltid att jag glömt massa, blir att kolla igenom allt imorn igen.


Kommentarer
Postat av: tess

Åh den filmen är så jäkla bra :)



Hoppas du har det bra borta i väst ;)

2009-02-21 @ 22:10:10
URL: http://latess.blogg.se/
Postat av: evelina

ha det så bra:D skulle också vilja åka dit!

2009-02-22 @ 21:05:30
URL: http://eevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0