2

Lycklig!! För tillfället iaf;P

Kort uppdatering om vad som hänt sen sist.

Fredag: Antar väl att jag pluggade sen var jag i stallet å red Dandy. Emelie å jag tog en mysig tur, det var riktigt länge sen! Kvällen ägnades väl till LD, film å godis i soffan.

Lördag: Utsläpp (oxå väldigt länge sen:P) å så red jag ut Dandy, konditionsträning + jobb på fältet, jag var genomsvettig sen. Å sen var han en sötnos^^ Åkte hem å plugga klart det sista å vila upp mig lite sen kom Pernilla vid 7 kanske, fix å trix å dricka. Lite singstar som uppvärmning för kvällen, å lite annat galet. Fick skjuts till stan vid 11, hamn på Silk/Rock & K baren. Konstigt ställe, hitta inge dansgolv å ingen Niklas. Träffa en del kul folk, sen skulle dem helt plöstligt stänga gick ut träffa på fler folk hamna på Donken å sen nånstans. Promenad hem från Rönnby kl 8 däcka i sängen, skönt!

Söndag: Fick pallra oss upp kl 14, frukost å jag fick fixa lite sen skulle vi hem till kusin på kalas. Mat å fika, blev mobbad:| Mina favoriter var där, iaf den ena;P Satt å prata massa, skippade pulkan. Hem vid halv 9, förbi graven. Snacka med M + sms hela dan, orka! Prata med E, blev glad men förvirrad. Kunde inte sova, för mkt å tänka på.

Måndag: Jobb, superseg imorse men blev glad när jag kom till jobbet å Sara var där=) Har gått med världens lyckokänsla i magen hela dan, funderat massa men tror jag vet vad jag vill. Eftersom det känns såhär måste det ju va rätt. Pratat mer med E, känns ännu bättre. M börjar bli dryg. Sen har jag snackat med Mia och det gjorde mig glad, det blir en ny Pharas nu=)

Skolan suger, motivationen finns inte. Vill bara läsa matten å engelskan å där finns motivationen men får tydligen inte göra det. Sara ska ta mitt jobb på onsdag för jag behövde ha tid till å plugga men det var ju jävligt dumt, ska inte slösa mer tid. Nu vet jag vad jag vill!! För tillfället iaf, kan ju ändras fort.



 Innan det spåra ur...;) Lr nej det gjorde det ju inte!

Måste sova, jobb imorn. Uppskattar det mkt mer nu när jag vet hur drygt det var att plugga. Ser fram emot morgondagen=)    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0