4

Känner mig såå lycklig!! Det kommer lösa sig, jag vill det här så mkt. Känns bara så jävla bra!! Det var det som fattades. Ska bara lösa skolan å jobb så blir allt bra.

Micha var fortfarande sjuk så blir jobb imorn å kanske fredag med, sen lördag + söndag. Ser pengarna rulla in;P Pratade om lön i måndags å då kom det fram att jag får mindre än S å S så ringde lönekontoret å det stämde så nu ska jag få allt det som jag fått för lite, kommer bli nåra tusenlappar=) 

Sara ringde nyss å berätta en rolig sak:D Pratade nästan 1 timme, massa minnen å annat, har saknat!! Ska försöka ta mig till Sthlm å träffa henne nån helg snart=) Ångrar verkligen att jag inte fortsatte hålla kontakten..

Pratat mer med Elle nu å bestämt lite, om allt funkar är Amor hos mig om ca 1 månad igen<3 Det var nån annan idiot som ville köpa han å ta med han till Irland men det kan han glömma, han ska till mig!

Btw så har vi ingen toa som funkar nu, dem va här å skulle gjuta golvet idag på toan nere, men då var det ngt fel så vi får inte använda den andra toan. Förhoppningsvis kommer dem å fixar det imorn. Så nu ska jag ut i skogen;)

Pernilla är lättlurad;) HAHAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0