4

Varför såg jag fram emot gårdagen?! Jävla skitdag!! Iaf dagen, kvällen var bra=)

Hade tänkt ta igen lite sömn idag men som alltid när jag jobbat å gått upp tidigt nåra dar vaknade jag tidigt, vakna först vid 7 sen vid halv 9. Var iaf skönt att gå ligga kvar i sängen=) Om en stund blir det gymmet, var alldeles för länge sen men tiden å orken har vart dålig. Sen hämta upp mamma å så stallet, måste hinna dit å rida innan kl 5. Blir kanske bio ikväll, lr imorn. Pratade med Carro igår å vi kom fram till att det just nu fanns ca 6-7 filmer på bio som vi vill se, sen kommer det 2-3 till inom den närmsta månaden så vi vet vad vi har att göra. Blir nog ett nytt rabattkort snart, tur att det finns annars hade de blivit dyrt.

Nej ska fixa klart mig så jag kan åka, kanske äta ngt chips är väl inte den bästa frukosten om man ska träna...:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0