5

Blev ingen bio igår, troligtvis blir det ikväll. Carro skulle ringa när hon kom hem från träningen, som jag inte orkade följa med på. Egentligen känner jag mig för trött för bio, skulle kunna somna nu om jag gick å la mig. Fast så är det alltid, är trött tidigt på kvällen sen när jag ska sova är jag superpigg.
Jobbet idag gick bra, lite stress å drygt bara. Slipper imorn iaf=) Red Dandy igår, gick jättebra! Har inget att berätta, ska gå å duscha nu.

Alla hjärtans dag<3 Hoppas!






Du har vunnit och förlorat, du har sett dig själv i spegeln
Du har vaknat i fel säng, du har vart kär
Och framtiden väntade som en farlig gåta
Man har bråttom dit, sen är man där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0