8

Vilken krävande jobbhelg! Får se om jag orkar träna ikväll, skulle behövas för det har inte blivit så mkt i veckan. Fast det känns inte så lockande..

Kort uppdatering om helgen
Fredag: STORstädning hela dan, hann inte med allt så det får bli i veckan. Stallet å rida ut Picasso, PIGG! Trevlig fredagsmiddag med vin, alla utom pappa då. Jag drack för att slippa skjutsa Jonas å Jonas för att slippa övningsköra:P Världens lyxmat oxå, varma mackor;)

Lördag: Jobb 7-16, hem å duscha sen kom Jenny med massa fikabröd=) Åt, fika å prata massa, mkt trevlig å mkt djupa samtal. Jag litar på dig<3 Tänk om vi kunde bli grannar, då kunde vi sitta å prata varje kväll=) Vid halv 11 tyckte hon att jag skulle sova så då åkte hon.

Söndag: Jobb 7-16, massa snö imorse, inte så kul å åka bil kl halv 7 när dem inte plogat:P

Du är en jävla idiot, hur fan kan du ens fråga en sån sak?! Att du inte skäms!!


Är det värt det? Måste sluta tänka så jävla mkt, börjar bara tveka! Antingen får jag försöka skaffa mig ett bra välbetalt jobb lr så är det bara att börja prioritera, frågan är vad jag vill prioritera bort?! Kommer nog ångra mig nån gång hur jag än gör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0