10

Måste bara: HAHAHAHA orka dig!! Snart är det väl nästa, bra att man kan va till hjälp;)

Sitter å funderar på om jag ska sova lr inte, ska hämta pappa vid 1 å åka förbi mammas jobb innan med lite grejer till henne, hon ska sitta hela natten å vaka över en som håller på att dö, usch så hemsk! Hon hade tydligen samma sjukdom som farfar dog av, vi började prata lite om han idag, saknar han såå mkt, hade speciell kontakt med han hela han var väldigt speciell. Han var så mkt mer än bara farfar. Ingen trodde att han skulle dö före farmor, han var alltid den pigga. Hade så mkt kvar att lära av han när han dog. Han å jag var väldigt lika, tror han verkligen skulle förstå mig nu om han levde, på riktigt! Han var så klok.

Gick väldigt bra på jobbet idag, var en jättetrevlig "tant" som jobbade med oss, lite seg var hon dock:P Å jag fick va kvar själv å stänga för första gången, men det gick bra, var tvungen å ringa Micha innan jag gick för hon ville höra så jag inte glömt ngt så hon kan sova inatt;P Jag blev jättesugen på omelett idag för det gjorde vi som kvällsmat på jobbet, men mamma tyckte (för en gångs skull) att vi skulle lyxa till det å köpa hem mat nu när inte pappa var hemma:P Det enda av Jonas förslag som jag ville ha var Spicy så det fick det bli. Sen ikväll har jag legat å grinat till A walk to remember, med mitt godis som blev kvar från igår.

Förlåt för igår, var bara på riktigt dåligt humör hela dan. Borde inte gå ut över er, speciellt inte DIG. Hatar mig själv när jag gör så, försöker verkligen låta bli men ibland går det bara inte.

Börjar inse att det inte är nån idé att somna:P Men ska fixa klart allt så jag kan gå å sova på en gång när jag kommer hem.





Det är nåt som kan hända vem som helst
säg att du förlåter
Ja , jag gjorde fel
men om du kommer åter
ska jag vänta här på dig
Det här var ett misstag av mig
ett misstag av mig

Natten gjorde mig vild då
jag gav mig ut på en okänd väg
Det gick för långt och jag ångrar
att jag tog mitt sista steg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0