11


GRATTIS MORFAR!! Skulle vart där å å firat idag men dem var sjuka:/

Tydligen skulle jag va fyllechaffis inatt, det hade pappa råkat glömma säga. Fick åka runt hela stan, haha lagom dragna dem var;P Kom hem vid halv 2, lagom trött var jag imorse. Har vart kul att jobba i helgen, dels med Micha sen för att jag inte haft nån press alls på mig eftersom S å L inte jobbade. Var en intressant å ganska händelserik dag där, fick höra en del skvaller. Sen hände det en grej som var rätt jobbig för jag vet inte alls vad jag ska göra i såna situationer. Efter jobbet åkte jag hem å åt sen skynda iväg till Stora ekeby å hoppmöte, tog tid dit sist jag åkte till Malin å då tog det ca 30 min, nu var jag lite sen så gasa väl på lite å nu tog det drygt 20, ooops:P Största anledningen till att jag åkte dit var att jag ville se hoppfilmen 2008, men självklart hade han inte lyckats klippa ihop den. Men fick massa gott å gratis fika å så träffa Malin så det var kul ändå. Måste bara säga GRATTIS, åhh så roligt:D Skjutsade henne till nånstans där Jonas var sen å så hem. Har chattat med min handledare nu ikväll;P haha å försökt lära mig dataprogrammet, lagom krångligt.

Nu ska det sovas, imorn ska jag upp i tid. Ska verkligen försöka anstränga mig med skolan nu å satsa på det. Träningen ska oxå bli mer regelbunden. Sen söka jobb å leta lägenhet. Ställde mig i bostadskö igår. Ska ta tag i mitt liv nu!



Att leta efter sig själv, det är vad som gäller här i Stockholm. Och på alla andra ställen!
Och här är alla lika övergivna, ensamma,  synd om oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0