15

Träffade som sagt Malin å Theo idag, underbart! Först lunch på Spicy, Simone var oxå med där=) Sen gick vi runt på stan å kolla nåra timmar sen blev lillen hungrig så då gick vi å fika å så fick han mat. Senare kom Sofie ner oxå, fortsatte gå å kolla en stund, åkte sen å handlade sen hem. Åkte till stallet å red dryg-Dandy sen, fast han var supergosig å mysig så han blev förlåten snabbt;P

Blir så besviken på vissa människor, tycker att jag gjort en del för dig å ändå så gör du såhär. Tack för ingenting! Om det är såhär det ska vara så visst, hoppas du är nöjd, det är inte jag. Förstår inte varför alla måste följa en, ingen som har en egen vilja lr?!


Tack för att du alltid är du, går alltid att lita på<3 Måste lära mig uppskatta dig bättre. Å nu höll jag på att skriva ngt riktigt elakt, men det håller jag nog för mig själv:P he-he-he...

Nu ska det sovas, var visst jobb imorn igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0