17

Jobbade ju som sagt igår, å sen fick jag helgen oxå = money money, blir nog jobb alla helger den här månaden. Efter jobbet igår var jag till optikern å gjorde linskontroll å beställde nya linser, drog ut på tiden oxå så jag var lite rädd att jag skulle få P-böter:P Fredagskvällen ägnades åt jobbsökning sen mys i soffan med chips å dipp som jag ännu en gång handlat i tycka-synd-om-mig-som-måste-vara-hemma-en-fredagskväll syfte:P Den här helgen blev det Micha å jag igen, nice! Tänkte passa på å lyxa till det i helgen med massa godbitar, när nu dem andra inte är där å ser=)

På frukosten satt vi å diskuterade alla sura å otrevliga människor som bor där lr som kommer dit (ringer:P), å precis efter det blev jag kallad Jävla hora av en, haha fyfan vad vi garva. Undrar var dem lärt sig alla fula ord;P Blev själv kvar sista timmen igen å fick stänga, hade inget å göra då så pratade med Jenny medans jag satt å vänta på att kl skulle bli 4 sen hade jag tänkt åka å träna men dem stängde 5 så kändes lite ovärt. Åkte hem å åt å sen gick jag ut på långpromenad ist. Skulle kollat på P3 guld ikväll men glömde helt bort det å satt å kollade på Romeo & Julia ist, irriterad jag blev när jag upptäckte att jag missat.. Imorn måste jag upp extra tidigt för att skjutsa mamma till jobbet innan jag börjar sen efteråt åka å hämta henne å sen till mormor å morfar å fira mormor, kommer väl massa folk dit så blir nog trevligt=)

Är ungefär en månad kvar till USA nu, så underbart det ska bli:D Längtar!!




Doesn’t anybody hate it when a street light turns red
Doesn’t anybody want 5 more minutes in bed
Doesn’t any body, doesn’t anybody have a letter to send
Doesn’t anybody wish they had just one more friend



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0