19

Är nervös! Ska till skolan första gången imorn:P Låter helt sjukt att säga det, fast egentligen var det ju inte jättelänge sen, men känns som det. Ska iaf bli kul, hoppas det är roligt folk, inte bara massa gamlingar;P

Idag vakna jag först vid 6 men somna snabbt om å vakna vid 8 igen, man ställer verkligen om fort när man jobbat några dar i rad å gått upp tidigt. Va rätt pigg när jag vakna iaf så somna inte om, låg å läste å sen upp å käka frukost å sätta mig vid datan å kolla allt nytt plugg för veckan. Nu blir det lite mer å göra än förra veckan, men nästa vecka sätter det nog igång på riktigt, segstartat;) Skulle åka å träna sen vid 10 men bilen var trasig (Daniel?) så fick vänta på mamma som sluta halv 1 så hon kom å hämta mig då. Hann käka lunch å plugga mer innan. Träna rätt hårt idag, kommer nog kännas lite imorn. Är så skönt, skulle kunna va där i flera timmar! Åkte hem å stoppa i mig en paj som jag köpte på vägen sen skynda iväg till stallet, red ut Picasso, superhärligt förutom att det snöa en del så blev ganska blött å så var det ganska mörkt. När jag kom hem blev det dusch sen mat (igen:P) å kolla 90210=) Har även fått fler bilder från nyår nu, HAHAHAHA syns att vi hade kul iaf:D Lite pinsamma kort dock:P

Satte på mig en stegräknare idag oxå för skojs skull, 15000 steg, ca 1 mil fick jag ihop.  

Nu ska jag läsa lite filosofi sen sova!



Andrahandsvalet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0