20

Har vart en väldigt intressant dag, skolan var helt okej, trevliga människor=) Vi fick massa att äta, frukost, lunch å fika. Dagen hade tema ekonomi så vi hade lite genomgångar och sen massa diskussion, väldigt intressant fast jag hängde väl inte med helt, är inte superinsatt i det där:P Skolan verkar bra och lärarna verkar bra så det här blir nog bra hoppas jag=)  Slutade vid 3 så då gick jag ner på stan å kolla (råka shoppa lite, jag skulle ju inte...) å vänta på Jenny, när hon kom gick vi till Brynolf å fikade, satt där å pratade nåra timmar. Mkt trevligt!
Nyss kollade jag på Djävulen bär Prada, läste boken för ett tag sen så var tvungen att kolla på filmen igen. Diskuterar med min mattelärare för tillfället om hur jag ska göra med matten, vill helst hinna med både B och C kursen, vi får väl se. Ska lägga mig tidigt ikväll och fortsätta läsa filosofin, har ca 150 sidor kvar... Tur att det är intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0