21

Musiken är som alltid på, idag är det Lars Winnerbäck, gjorde en spelningslista av alla låtar och satte på blanda å så kom Där elden falnar, har väl hört den förut men aldrig riktigt lyssnat på den. Jag har missat ngt!! Jättebra, ny favvo. Nu går den på repeat:P

Vakna vid 8 idag, låg å läste filosofi ca 1 timme. Boken är ganska djup å komplicerad så måste verkligen koncentrera mig när jag läser, vilket är ganska svårt börjar tänka på annat å så kommer jag inte ihåg ett skit av vad jag läst å får läsa om, så har inte kommit så långt:P Gick upp å käka fulle sen satte jag mig med hisoriaarbetet, förstog inte riktigt hur man skulle göra å hade svårt att hitta info men gjorde som jag trodde iaf så det är inskickat å klart. Har även gjort en matteplanering, kommer bli tufft men det ska gå. Sen fick jag städryck, ska damma alla hyllor å allt, har väl hälften kvar, sen ska det dammsugas. Ska städa på toan oxå om jag hinner men nu blir det en paus för jag är superhungrig men kommer inte på nån mat, vet inte vad jag vill ha.

Ska tydligen till stallet idag oxå, bara för att jag är snäll. Hoppas på att hinna träna ikväll oxå, antingen aerobics med mamma lr så gymmar jag.




Och det är svårt, att tassa på den folkhemska skaran
Varje torn du bygger upp ska nån annan rasa ner
Nån idiot som bara ser sin chans ska ta den
Vem som helst kan avge tomma löften,
och göra hål där de lovar och svär
Det är lätt att hålla käften, och svårare att säga som det är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0