26

Kort sammanfattning av helgen:

Fredag - Var ner på Make up store å  blev sminkad, riktigt kul, var en jättetrevlig tjej som sminkade. Ska försöka komma ihåg alla tips å hur hon gjorde:P Köpte med mig Vivaldi hem till mamma å mig, mums! Jenny kom till mig vid halv 5, å jag behövde knappt fixa mig alls, gud så skönt. Bara byta kläder å fixa frillan lite. Förfest blev det för oss hemma, sen Bmb. Hade riktigt kul, mer behöver jag inte säga;) Pengarna tog slut så vi kunde inte dra vidare sen så vi blev kvar där. Planen var ju Pluto sen..


Lördag å söndag har vart segisdagar, var till stallet å hämta hem alla grejer + garderober, nåra promenader å så började jag på mitt kollage (lr vad man nu ska kalla det).
 

Hade även kommit flera nya Oth på Pb som jag kolla på, hur kunde jag missa dem:O Lite plugg har jag oxå hunnit med.

Idag har dem ÄNTLIGEN börjat fixa i badrummet, vattenläckan har torkat nu efter ca 4 månader:S Jag har unnit pluggat en del, å nu ska vi till Friskis, ska bli skönt å röra på sig;P



Jag kan inte sluta tänka på vad som kunde hänt om jag gjort annorlunda, lr mer om jag gjort något alls, lr mer iaf. Finns minst 3 saker jag borde gjort, å det visste jag om då med. Varför?! 1 år senare fick jag chansen igen, men tog jag den? Nej, jag tyckte bara det blev pinsamt, visst försökte jag lite men inte tillräckligt. Jag har bara mig själv att skylla. Får väl försöka igen om 1 år, då kanske jag blivit klok å modig nog. Jag bara undrar... Hade det kunnat hänt.... Hur hade det varit nu....

Vi vill mer, men på helt olika sätt. Du förstår inte mig och jag förstår inte dig. Vi är nog patetiska båda två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0