27

Träningsvärken är stor, och större kommer den vara imorn:P Träffade Ida på gymmet igår, pratade en del å tränade lite tillsammans, men blev mest prat då oxå, fast eftersom jag fick träningsvärk så lär jag ju ha vart duktig ändå.

Idag har jag försökt plugga en del, går sådär. Motivationen är det väl sådär med, å det mesta är mkt svårare än jag trodde. Får panik för att jag inte tror att jag kommer hinna klart oxå, men ska kämpa på. Ska klara det, men just nu vill jag hellre jobba, mkt roligare!! Lagade supergod mat idag oxå, bulgur (min nya favorit, sååå gott å nyttigt) med kyckling å grönsaker i nån sås, lite curry å lite starka grejer, mums! Jenny kom hit vid 3 kanske, sen ikväll har vi vart på kickboxning, så jävla jobbigt men riktigt kul. Helt döda var vi:P Blir nog å fortsätta med det nån dag i veckan, blir nog ännu roligare när man orkar mer:P Hoppas man kommer ur sängen imorn;P Kanske inte riktigt så illa men nästan. Är iaf supertrött nu så träningen var bra! Imorn måste jag plugga massa för resten av veckan kommer det inte finnas mkt tid över för det.



Lyckan kom för en kort stund och jag trodde kanske, kanske att den skulle stanna, men lika fort försvann den... Du kunde lika gärna låtit bli... Jag vet vad jag vill, och det gör ont.


Carro kom hem, jag saknar dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0