29

Dagen har bestått av jobb, lite plugg å träning. Var nog den stressigaste dagen jag någonsin haft på Oxbacken, var lång kö under hela lunchen å den verkade aldrig bli mindre. Fast sen när jag räknade så hade det inte vart mer än vanligt, berodde kanske på att det var ärtsoppa å pannkaka så det blir 2 upplägg/person å alla åt det:P När dem andra slutat frossa Micha å ja i choklad:P Behövdes efter dagens jobb.

När jag åkte till gymmet idag så var det nån jävla idiot som körde ut precis framför mig, jag körde i ca 70 å fick verkligen tvärbromsa för att inte köra in i den, å så var det halt så det börja sladda oxå, fyfan vad arg jag blev!!! Råka göra lite dumma saker sen:P haha, var fortfarande arg när jag kom till gymmet så fick lite extra energi. Å häromdan när vi åkte hem från Hälla var det några fjortisar som stog på en bro över vägen å när vi åkte under där kasta dem massa sten på bilen, jääävligt moget!!

Igår var det en plugg-dag, fick ganska mkt gjort så hade inte så mkt kvar att göra idag å bara lite tills imorn. Sen på em/kvällen var Albin här, spela kort å spel med han, mys. Var ett tag sen han var här. Jonas försökte få med mig till gymmet, men träningsvärken var för stor för det.

Blir så jävla besviken på dig/er, trodde vi bestämt ngt men det passar tydligen inte. Ta chansen vafan!!

Å vips så måste jag planera om hela helgen, kul! Verkligen!!!!

Sova? Försöka iaf, borde va trött men som vanligt inte:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0