9

Lite ändrade planer ida, ingen utgång blir det:/ Jag ville verkligen. Men S ringde imorse å fråga om jag kunde börja jobba tidigare för Malin var sjuk. Så det blir jag, Micha å nån ny människa som aldrig vart där, lyckat! Det blir nog bra.

Ringde Carro när jag vaknat å hon var lite seg så hon orkade inte gymma lr gå på stan så jag åkte in själv å träna, såå skönt å komma igång igen!! Pratade med Jenny å fick med henne som sällskap på stan en snabbis sen, blev ingen shopping bara massa tråkiga ärenden som jag hade. Tyckte synd om mig själv som skulle få va hemma ikväll så stanna på Ica Grytan på vägen hem å köpte en godispåse å en chipspåse + lite annat. När jag kom hem satt jag mig igen å försökte med e-legitiomationskiten, funkade inte så ringde support å hon hjälpte mig så tillslut gick det så nu har jag skickat in ansökan om studiebidrag, hoppas dem är snabba=) Sen har jag pratat med skolan å det är tydligen hemstudier första veckan så har installerat programmet som man jobbar genom å fått igång det iaf. Nu är jag redo! Å allt känns lugnt igen.

Åkte till stallet å red Picasso på kvällen oxå, allt var fixat så behövde bara rida. Stelt kan man väl säga! Blev helt ok i slutet. Å nu ikväll har jag legat framför tv:n med mitt godis å mina chips å kollat på LD.



Ny favvolåt, Glasvegas - Flowers and football tops

You are my sunshine

My only sunshine

You make me happy

When skies are grey

I hope you notice

How much I loved you

How could they take my sunshine away


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0