Australia

Kom nyss hem från en ny favoritfilm, Australia, jättebra var den!! Liite lång bara:P
Fick med mig Jonas å åkte till mormor å morfar vid 1 å fick lunch, som jag bestämt=) Massa diskussioner å prat å fika blev det oxå. Morfar, hoppas du vinner miljonen snart;) Då blir det värsta resan. Gick å mötte Carro vid affären vid 5, för en gångs skull köpte vi bara nyttiga saker (förutom en påse djungelvrål:P). Gick hem till henne å kolla på Hey Baberiba:P Sen gjorde vi mixade fruktdrinkar, supergott!! Åkte ner på stan vid 8, bio å sen gick vi runt å kolla om det var nå folk ute, men var väldigt lite, träffa lite folk iaf=) Sen höll vi på å frysa ihjäl så åkte hem.

Nu laddar jag för hockeyn, hade tänkt hinna sova lite innan, menmen bara att hoppas man håller sig vaken! Jag tror iaf att vi vinner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0