fredag

Min dag idag har tillbringats först med att bråka med bilen ca 1 timme sen i stallet halva dan, bråka mer med bilen innan jag äntligen fick komma hem. Red ut med Emelie å Kajsa å diskuterade massa om nyår, fick även veta massa saker jag glömt, lr förträngt. Inget ska skrivas här, jag skäms! Red Picasso sen å sen kom Jenny förbi för att visa sin nya bil som vi fastnade i ett tag å prata massa, även hon berätta lite saker som jag verkligen inte hoppas stämmer!! När jag kom hem hade mamma köpt Spicy<3 Dusch, sen mat å popcorn å konungens återkomst, får se om jag orkar kolla klart. Jobba imorn, å måste åka hemifrån 6.20 för att hinna skjutsa mamma till jobbet innan oxå, suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0