heja Sverige

Kollade på hockeyn ikväll, var nog det mest nervösa jag vart med om:P Men det fixade sog ju tillslut så GRATTIS!!

Kladdkakan som jag gjorde förut blev verkligen... kladdig!! haha, men god:D Tyckte dem andra oxå för det är inte mkt kvar. Fick värsta städlusten sen så börja damma å dammtorka massa, å datan håller på å städas nu oxå, på riktigt!! Virus, spionprogram, skräpprogram å allt annat skit som segar ner å förstör datan ska bort. Om det inte funkar ska jag köpa en ny, bärbar dator som får bli min pluggdator.

Måste sova nu, annars kommer jag ligga å snarka när Jenny kommer imorn å då blir hon nog inte så glad:P Får väl se vad vi ska ägna söndagen åt=) Nåt roligt å billigt, helst gratis, ska vi göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0