paj i stora lass

Hallå igen, hur är stan en sån här kväll i augusti när sommarn regnat bort

Sitter här å lyssnar på Lasse å kom inte på hur jag skulle börja skriva;P Det är alltid lika svårt. Har pratat med en gammal klasskompis nåra timmar nu, träffades på nyår för första gången på många år. Har väl aldrig vart superbra kompisar men riktigt trevlig å rolig nu, hade vart kul å träffas nykter;P men han ska göra lumpen nu.

Dagen ägnades som sagt åt att göra massa pajer med Jenny, blev totalt 7 st, min släkt är alltid hungrig:P Äter i genomsnitt nästan 1/2 paj var:O haha. Vi är iaf grymma kockar;P När vi flyttar blir det lyxmat varje fredag å lördag å stek på söndagar å så turas vi om å laga mat på vardagarna;) Storhandling tillsammans såklart! Kommer bli som att vi är gifta fast vi inte bor tillsammans;P ÅÅÅÅÅÅH vad jag vill flytta, NU!!! Fyfan så skönt å komma hem till en lugn å tyst lägenhet som man har för sig själv, kunna bjuda in kompisar när man vill å bara få göra allt som man vill när å hur man vill=) Blir galen här hemma snart, trivs verkligen inte. Fast nu har det var rätt lugnt ett tag, kanske för att det vart jul å man ska va snäll;P Hade en liten!! diskussion med pappa om dator idag, vilket Jonas tyckte var så intressant så han stanna kvar för att lyssna fast han skulle iväg;P HAHA, orka dem..

Kanske skulle börja tänka på å sova med tanke på att inatt blev det ca 4 timmars sömn å imorn måste jag upp tidigt, ska va hos Carro halv 8. Nu gick min msn-kompis så då ska jag oxå passa på innan jag fastnar med nåt annat lr nån annan;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0