veckan

Börjar inse att det här med bloggning inte är min grej:P Kommer knappt ihåg vad jag gjort sen sist jag skrev, får väl checka i min kalender.


Helgen: Fortfarande sjuk, men hade hand om Dandy å Picasso, som jag lovat för länge sen, så var tvungen att åka till stallet. Det var väl ungefär allt jag orkade göra, lr egentligen mer än jag orkade:P


Måndag: Skulle åkt ner på stan med Kajsa å Emelie så gick upp tidigt å duschade å precis när jag duschat får jag veta att ingen av dem kan åka ner på stan, å jag orkade inte åka själv så pratade med Hanna å bestämde att vi skulle träffas lite senare=) Dem kom å hämta mig vid 2 kanske å så åkte vi till henne, först åt vi, sen ut på långpromenadi kylan. Hade lånat med mammas kamera så provade den lite=) Tyvärr hann det bli lite mörkt. Sen hjälpte jag henne packa å prova ut kläder, tur att jag var med säger jag bara;P haha. Roa oss med Wikipedia ett tag sen, fanns mkt att lära sig där. Fikade å pratade massa sen åkte jag hem.


Tisdag: Var med pappa å mamma till Sthlm nåra timmar, pappa skulle fixa nåt med passet å frågade om jag ville följa med så kunde jag få gå på stan där, sen var mamma ledig så då följde hon oxå med. Var inte så taggad för att trängas med massa folk där så blev en ganska kort shoppingtur, hitta lite saker iaf å hann med att äta=) Sen åkte vi hem å jag träffade Jenny, gick på stan i Västerås ett tag, jag skulle försöka hitta en klänning till nyår men var ganska svårt. Hitta tillslut en men använde inte den sen. Sen kom Emelie ner å vi gick till systemet, hur mkt folk som helst där, men hitta det vi skulle ha iaf. Sen skjutsa hon hem Jenny å mig till mig, å vi gjorde en paj till nyår. Sen åkte hon hem å jag färgade håret=) Inte så stor skillnad men ser mkt bättre ut nu.

Onsdag: Gick upp vid 9, käka frulle å sen kolla jag på Sällskapsresan 2 sen skynda iväg till stallet, red ut med Pernilla å höll på å frysa ihjäl. Hem å duscha å fixa lite sen till Emelie vid 6. Där var Kajsa å senare kom oxå Pernilla, sminka oss å fixa klart å bestämde kläder å allt, sen åt vi pajen å började dricka lite. Sjöng singstar, ABBA:D Fortsatte dricka, Kajsa var väldigt svårpåverkad, jag blev typ full på en gång som vanligt:P Jag lärde Pernilla å Kajsa hur en tequila ska tas, sen vid halv 10 åkte vi till Örnsalen där Daniel å hans kompisar var skulle bara säga hej men dem fick oss att stanna, spela nåt kortspel, bussen å först var vi skitbra men sen gick det sämre å vi fick dricka mkt!! Daniel utmana mig i Lips å på ngt konstigt vis vann han:O Jag skyller på att jag aldrig spelat det. Sen var kl nästan 11 å vi fick bråttom ut till Svanå, där var det massa kul folk, mer än förväntat:P Massa dans sen ut å skjuta raketer å skåla i skumpa vid 12, in å dansa, å prata med massa folk igen nåra timmar. Sen ville dem andra tillbaka till Örnsalen så jag fick glatt följa med, vid det här laget var alla rätt fulla, å det var dem i Skultuna oxå:P Jocke låg däckad på en soffa. Vi bjöds på mat, lr så tog vi för oss av maten kanske:P Sen kom min bror dit oxå. Jag ville ha revansch i Lips men gick inte så bra så, Daniel vann igen, PINSAMT! Emelie å Kajsa ville hem så Pernilla å jag följde med å hämta våra saker sen skjutsa dem tillbaka oss, vi hitta en kamera som vi roa oss med sen blev det twister=) Sen följde alla med Jocke hem å sen vid 4 så skulle alla andra oxå hem så då åkte vi hem å sov. MKT KUL KVÄLL/NATT:D

Torsdag: Pernilla å jag vakna vid 1, låg kvar å diskutera gårdagen ett tag, Carro ringde å berätta om sina äventyr;P sen gick vi upp å åt sen ramla vi ner i soffan å glodde på Vänner nåra timmar innan vi åt lite till å sen till stallet, helst hade man legat kvar i soffan hela dan, verkligen inte en dag man vill till stallet, spec inte för att ta hand om andras hästar:P När vi skulle rida upptäckte jag att Picasso tappat en sko:/ ringde Sofie å Anna, sen hjälpte Jessica mig å sätta på nån grej på hoven så kunde jag rida. Skynda mig å fixa klart allt sen hem å dö i soffan igen. Nu blir det väl att kolla på nån film skulle jag tro=)

Hörs om en vecka igen kanske;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0