18

Jag har lyckats få igång min ipod, lr rättare sagt fått in musik i den. Var inte alltför lätt, men blev lättare av att datan inte krångla. Får väl se om jag kan lyckas rädda datan, den vill inte funka så bra fast den ska va fixad nu..
Fick hämta ett paket från hm idag, ca 2 månader sen jag beställde så det var spännande, kom inte ihåg vad jag beställt.

Igår var vi å fira min morbror, det var bara han å mina kusiner hemma så fikat blev lite sådär, inga fat fick vi å inget att dricka, han hade bara fixat kaffe till dem vuxna, haha. Kollade lite på bandyn där, hade velat sett live=)

Tror Jonas har smittat mig, börjar kännas som att jag är på g å bli sjuk men det får jag absolut inte bli, inte nu när jag måste jobba! Tror jag lyckats övertala min chef om att jag ska slippa åka till skultuna å jobba, känns bättre å få lära mig å komma in i allt där jag är nu å hoppas på å få va kvar där länge, alla är helt underbara där både barn å personal. Är fortfarande lite kaos med allt men dem gillar maten mkt å det är ju kul å höra=) Ska bli ännu godare å bättre, kan ju knappast bli sämre å värre än första dan iaf.


I never made promises lightly,
and there have been some that I
have broken,
but I swear in the days still left
we will walk in fields of gold

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0