19

Idag har vart en riktigt bra dag, allt har bara vart kul, från dansande å flamsande med barn å jobbarkompisar till lika mkt oseriöst i stallet! Mamma säger att hon märker stor skillnad på hur jag verkar må å speciellt tycker hon att jag är mkt trevligare å roligare att umgås med sen jag börja jobba ordentligt, känner det själv oxå det mesta känns mkt lättare å så är det skönt att ha ngt vettigt att göra. Det enda negativa med dagen är att varken Susanne lr Maria inte hittat ngn annan som kan åka till skultuna så det måste tydligen jag göra å det var redan nästa vecka. Dem andra vill inte heller att jag ska dit, vilket känns bra.

Snart helg igen, veckan har gått fort. Hoppas på mkt kul=) Snart bara en vecka kvar tills Amor kommer, börjar faktiskt längta lite igen, fast kan inte riktigt bestämma mig hur det känns.

Sova nu så man orkar med morgondagens hårda arbetsdag å sen kvällens äventyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0