23

Min rygg å speciellt nacke dödar mig, gör så sjukt ont å jag har ingen aning om vad jag gjort. Knarkat ipren hela dan å mamma har masserat med liniment, inget hjälper. Passande jobb har jag oxå, hjälper ju inte direkt till att få bort smärtan.
Var både bra å dåligt i skultuna, känns inte superbra å jobba på en skola där jag gått men kul å träffa lite gamla lärare å dem jag jobba med var supertrevliga. Startade med lätt mat idag, resten av veckan blir svårare (och roligare matlagning?).

Em/kvällen har bara ägnats åt att laga mat å sen spela spel med Albin, känns nästan som att han flyttat in här, har vart här varje dag senaste veckan, men det är väl skoj;)

Ska be mamma massera lite till sen ska jag sova, var så sjukt trött imorse helgen har vart slitsam. I fredags vart det utgång med Emelie å Pernilla, mkt kul! Å i lördags sov Kajsa å jag hos Pernilla, film å massa annat galet, störda filmer;) Inte mkt sömn. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Alltså Tessan vad hände egentligen när vi va ut? Eller när ni sov hos mig. För jag kan knappt röra min nacke jag heller :O :O och hela ryggen värker. Jag känner mig som 95 år och smärta överallt HAHA! Lite mysko att båda två har ont på samma ställen :O aja, nåt har hänt och nåt misstag har vi gjort likadant i varje fall xD

Hoppas att din nacke/rygg blir bättre snart ;D

2009-03-23 @ 22:52:55
URL: http://pernillaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0