26

Blev en till sjuk-dag hemma, imorn ska jag tillbaka! Annars har jag ingen lön kvar:P
Vaknade halv 7 imorse, väldigt irriterande, kunde inte somna om heller så satte på en film ist. Har även hunnit med att prata med faster en stund.

Såg Håkan - tro å tvivel på tv igår, det gjorde min kväll kan jag ju säga, tröttnar aldrig på den låten så sjuuukt bra!!! Grannungarna kom även å plinga på å ville puzzla å spela lite, Hilda blev jätteledsen när Linn kom å hämta henne å sa att hon måste hem å sova.

Lunchtime nu sen ska jag försöka ta mig ut en sväng å njuta av det underbara vädret=)


Förut var du allt, nu är du inget. Konstigt hur det kan bli! Jag saknar dig inte ens..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0