28

Mitt jobb förstör min sömn, lr så gör det den bättre. Kan iaf inte sova länge på morgonen längre, vaknade halv 8 imorse å kunde inte somna om. Så är det alltid när jag är ledig å får sova, fast oftast vaknar jag tidigare då, får väl va glad att jag fick sova så länge idag=) Var iaf skönt att få ligga kvar i sängen å sen gå upp å göra riktig frukost, det blir inte ofta. Men nu är jag rastlös igen, försöker få igång pappa så vi kan åka men det går segt.
Kanske ska ta å lägga in lite bilder här, från usa å allt annat kul som hänt sen dess=) Inte för att jag vet för vems skull:P
Nehe nu fick jag annat jobb... Tjattjattjat!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

för min skull ;) är alltid roligt att kolla på bilder :D haha

2009-03-29 @ 00:03:16
URL: http://pernillaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0