3

Idag var jag först i stallet å red ut på Dandy, massa bus i snön. Uppskattades av båda:P Åkte hem å duscha sen ner på stan å träffa Jenny, käka Vivaldi å sen kom Ida å Alle förbi. Satt där å prata nåra timmar, trevligt! Sen åkte dem hem, Jenny å jag gick runt på stan ett tag sen åkte vi hem till mig ett tag innan hon åkte hem.

Har pratat med jättesaknade Hanna ikväll, kom hem snart! Även pratat med Malin, ska åka å hälsa på dem imorn sen ska hon följa med till Amor. Äntligen ska jag få rida han!! Hoppas bara det kommer kännas som det gjorde sist, för just nu kan jag verkligen inte bestämma mig. Kicki gjorde klart för sig vad hon tyckte å det var väl inte det roligaste att höra, väldigt orättvist enligt mig:S Men hon gav mig lite att tänka på. Å pappa verkar bara vilja förstöra för mig, trodde allt var klart men det var det långt ifrån så nu vet jag inte alls, ilskan kommer iaf bli stor mot han om han förstör det här för mig!!

Har inte ställt om mig sen jag kom hem från Usa, trodde inte det skulle kännas såhär mkt som det har gjort. Att ställa om sig när man kom dit var inga problem men hem var mkt värre, fast skiljer ju nåra timmar så är väl inte så konstigt.

Friskis på rocklunda har fått vattenläcka så nu kommer det bli segt å träna.. Å om dem inte flyttar lite pass till Björnövägen (vilket det inte verkar som) kommer det inte bli nån mer boxning på väldigt länge, vi som skulle komma igång nu.. Helt nytt var det ju, värdelöst! Å våran jävla vattenläcka verkar det inte hända mkt med, ska väl stå å torkas 6 månader till, skulle inte bli förvånad.

Bjussar på en bild från NY=)


Kommentarer
Postat av: Isabelle

vad ska kicki? :O :S

2009-03-04 @ 12:36:41
Postat av: tess

usch jobbigt med vatttenläcka.. =/

2009-03-04 @ 21:05:25
URL: http://latess.blogg.se/
Postat av: Pernilla

ojojoj inte visste jag att du bloggade :O snacka om att jag är efter!! men nu har jag setat och läst alla inlägg ;) jag som skulle somna tidigt ikväll haha. Va väldigt roligt att läsa iaf! :D godnatt <3

2009-03-05 @ 01:54:54
URL: http://pernillaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0