8

Så var helgen redan slut...

Enda planen för fredagen var att inte bli för fulla, ta det lugn å sova hemma. Ja det gick ju bra=) Allt var den dumma vakten på bmb's fel, om dem inte kommit på att ändra till 24 helt plötsligt hade allt blivit bra, ist fick vi åka hem å tagga till igen sen ner igen, äta donken gå till silk. Träffa Pernilla, vilket var mkt kul. Även nån rolig ramnäskille som vi snacka med ett tag. Sen kom Petter, fast vi missa den enda låten vi ville höra typ. Blev iaf lite dans denna gång, sist vi var där hitta vi inget dansgolv;P Nattmat på donken sen såklart.

 På hemväg lite senare, slitna?!

På lördagen vakna vi kl 4, haha jag fick en mindre chock när jag vakna å såg på kl. Väckte Pernilla på en gång. Sega i sängen nåra timmar sen laga lite mat sen åkte hon. Jag gjorde inget mer vettigt den kvällen. När kl var 12 var jag trött igen:P

Idag har vart en helt värdelös dag, skulle ju va slut med såna.. Imorn börjar jobbet på riktigt=)


Riktiga vänner<3

Imorn ska datan lämnas in på lagning, den får en sista chans nu sen blir det soptippen..

Kommentarer
Postat av: Pernilla

hahaha våra planer gick riktigt bra ;) bättre lycka nu till helgen!! jaaa om vi kommit in på BMB hade de aldrig slutat så där haha! när dansade vi förresten?

2009-03-17 @ 15:03:57
URL: http://pernillaaa.blogg.se/
Postat av: Pernilla

och förresten, riktigt snygg bild. Vi ser ju inte sååå slitna ut ;D

2009-03-17 @ 15:04:31
URL: http://pernillaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0