16

Nu har jag en data igen=) Fast har vart riktigt skönt att vara utan så ska försöka fortsätta klara mig utan den så mkt som möjligt.

Senaste veckan har mest bestått av jobb, blev långa dagar, ibland upp till 10 timmar, för att hinna klart med allt tills idag när vi skulle börja laga mat. Vi hann iaf, fast allt är ganska kaos. Blir nog bra så småningom. Har även hunnit träffa Jenny lite å i fredags var nåra från klassen hos Ida å åt å hade trevligt, sen blev det Konrad. Lördagen ägnades i stallet å sen få sms, bilder å samtal, från Daniel å hans kompisar om att en viss Jonas var på krogen...Igår var släkten på Hässlö för morfar skulle äntligen få sin present, drygt 2 år försent:P Han skulle "flyga" i nån slags flygsimulator (lr var det nu hette). Var riktigt coolt, vi fick kolla in å det såg väldigt verkligt ut, han var riktigt nöjd efteråt=)
Idag var det två killar som kom å hjälpte oss lite på jobbet, den ena var hur skön som helst, haha massa kul historier.

Känner mig för en gångs skulle ganska trött så ska väl passa på å försöka sova, är hårt å gå upp halv 6, fast har hitills inte försovit mig iaf;P Å brukar faktiskt inte ens va speciellt trött på morgonen fast jag inte sovit så mkt, vet inte vad som hänt. Jag kanske har blivit en morgonmänniska:O


Asså hahahaha du är ju bara för mkt xD bara skryt... "vill du bli min kompis som är tjej?" Kan jag väl bli;) hehe...

Egen lägenhet över sommaren, hoppas!!:D Stick du bara:P Hockey först bara=)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

hahahaha de där om tjejkompis, han är ju lite galen! fast liiite bättre ändå xD

2009-03-17 @ 15:06:05
URL: http://pernillaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0